Recepcje są sercem firmy. Muszą być czyste, wygodne i przyjazne, a bez tego mogą pojawić się problemy.
Aby pomóc Ci wywrzeć idealne pierwsze wrażenie na odwiedzających, poniżej przedstawiamy cztery problemy związane z recepcją, o których należy pamiętać i jak ich unikać.
- Mokre podłogi - Łatwo jest zmoczyć podłogę, gdy ludzie wchodzą i wychodzą, zwłaszcza jeśli na zewnątrz pada deszcz. Zadbaj o to, by podłogi były jak najbardziej suche, a w razie potrzeby umieść tabliczkę "mokra podłoga".
- Telewizor lub muzyka są zbyt głośne - Ważne jest, aby znaleźć odpowiednią głośność i nie przytłaczać gości zbyt głośnym dźwiękiem. zbyt głośnym zbyt głośnym telewizorem lub muzyką.
- Skomplikowany system meldunkowy - Jeśli w budynku zastosowano elektroniczny system meldunkowy, należy upewnić się, że jest on łatwy w obsłudze i że w razie potrzeby na miejscu jest recepcjonista, który może udzielić pomocy.
- Zniszczone lub niewygodne siedzenia w recepcji - Upewnij się, że wszystkie siedzenia w recepcji są czyste, wygodne i nie mają rozdarć lub pęknięć. Oznacza to regularne czyszczenie sof w recepcji!
Dzięki rozwiązaniu tych czterech najważniejszych problemów możesz mieć pewność, że Twoja recepcja zawsze będzie robić dobre wrażenie. Czy są jakieś inne problemy, które mogliśmy pominąć?